Stratégia tréning
"Lehet, hogy valaki nagyon gyorsan és szépen fest. Sokáig látszólag minden rendben van. Aztán kiderül, hogy a létrát a szomszéd ház falához döntötte...."
STRATÉGIA KIALAKÍTÁSA és BSC TRÉNING
(Vállalati program)
A tréning során megismeri a stratégia több, releváns, egymásnak kiegészítő megközelítését, megismeri a stratégia kulcsfogalmait és a stratégiakészítés menetét. Felteszi és megválaszolja a stakeholder analízisre vonatkozó, majd a környezeti, végül a belső vizsgálódáshoz szükséges kérdéseket. Módszertant, technikákat kap a stratégiai opciók generálásához, a változatok értékeléséhez és a közöttük történő választáshoz. A kiválasztott stratégia (alternatíva) megvalósítása érdekében erőforrásokat allokálunk, ellenőrzési mechanizmusokat és szervezeti struktúrát hozunk létre. Valószínű, hogy a cég vagy a szervezeti egysége folyamatrendszerét módosítjuk, az is lehet, hogy BPR keretében újratervezi. Feldolgozzuk a stratégia implementálásának változásmenedzsment vonatkozásait és hangsúlyosan térünk ki a balanced scorecardra, amely mérhetővé teszi a stratégiai célok teljesülését.
1. nap: Stratégiai analízis
08.15-09.45 A stratégia
10.00-11.30 Makrokörnyezeti és iparági analízis
11.45-13.15 Iparági analízis II. és esettanulmány
14.00-15.30 Érdekelti (stakeholder) és Belső analízis
15.45-17.15 Szintézis technikák, SWOT, GSM, GE mátrixok
2. nap: Stratégiai opciók és választás az opciók közül
08.15-09.45 Stratégiai opciók
10.00-11.30 Stratégia opciók értékelése
11.45-13.15 Szervezeti struktúra
14.00-15.30 Szervezeti kultúra
15.45-17.15 Erőforrás allokáció és kontroll, folyamatok újratervezése (BPR)
3. nap A stratégia implementációja, Balanced Scorecard
08.15-09.45 Változásmenedzsment
10.00-11.30 Változásmenedzsment II.
11.45-13.15 Balanced Scorecard
14.00-15.30 Balanced Scorecard II.
15.45-17.15 Teljesítményértékelés, benne
360 fokos értékelés, a teljesítményértékelő beszélgetés
Program zárása
Kérdéseit készséggel válaszoljuk meg. info@mediacomm.hu vagy 06 209 342 760. Kérje ajánlatunkat!